Priser, reklamation & betalning
Varje vara anges med pris exklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Samtliga priser gäller (om inte annat anges) för leverans i Sverige.
Bindande avtal uppkommer när kunden slutför en beställning på webbsidan. När beställningen har genomförts skickas en orderbekräftelse till den
e-post som registrerats. Kunden har rätt stoppa beställning så länge produktionen inte startats. Kontakta oss omgående.
Om beställd produkt är felaktig, bristfälligt producerad, skadad under transport eller om transport uteblivit ska kund reklamera skriftligen till Strömberg inom skälig tid som då hanterar reklamationen.
Kunden kan ej reklamera en produkt där felet orsakas av beställarens uppladdade data. Det är viktigt för beställaren att ganska korrekturet på skärmen noggrant och därefter godkänna genom att bocka i rutan ”Jag godkänner korrektur”.
Ansvaret ligger på kunden att tillse tryckoriginal, bilder eller annat som laddas upp har god kvalitet. Kunden är införstådd att det kan förekomma skillnader på färg som visas på skärmen och färg i tryckt form.
Ångerrätt gäller ej för produkter som tillverkas vid beställning, så kallat print on demand.
Produktions och leveranstid för en order är totalt fem arbetsdagar. Avvikande leveranstider kan förekomma och i sådana fall anges beräknad leveranstid på produkten i webbshopen. Om kund ej hämtar ut försändelsen eller om försändelsen går i retur tar Strömberg ut en extra avgift för returfrakten.
Betalningar med kort och mot faktura hanteras av Nets. Nets villkor gäller.